doručkovali ste zdravo, ali ste za ručak pojeli kolač. Umesto da dignete ruke od dijete i prepustite se sladoledima, hlebu i čipsu do kraja dana pa “od sutra ponovo”, jednostavno dajte sebi tri sata – pa krenite opet. Drugim rečima, dijeta počinje na svaka tri sata i na svaka tri sata imate priliku da ispravite sve prethodne greške.
Hol ima još nekoliko saveta za ljude koji, poput nje, žele da izgube kilažu prirodno, lagano i dugoročno:

– Pre nego što posegnete za parčetom pice, zapitajte se da li ste zaista gladni, ili ste možda tužni, dosadno vam je, nervozni ste ili ste prosto žedni? Ovo jednostavno pitanje može da vas u trenutku osvesti i podstakne da ipak preskočite taj nezdravi obrok i umesto toga se pozabavite pravim problemom;


– Pronađite novi hobi. Zapitiše na parčetu papira šta biste to želeli da radite, a onda to i počnite da radite. Na taj način ćete biti zauzeti, pa nećete razmišljati o hrani i dijeti;

– Zapamtite boj tri. Ne samo zbog trosatnog pravila, već i zbog toga što u toku dana treba da imate tri glavna obroka i tri manje, zdrave užine. Ovo će vam ubrzati metabolizam i učiniti da nikad ne osećate napade gladi.