bath-tub-relax_thumb8

                   Hladni dani su kao stvoreni za uživanje u kupkama

Jedan od najboljih načina za opuštanje i smanjenje stresa je mirisna kupka. Kupke djeluju terapeutski na više načina, od opuštanja mišića do umirivanja misli. Od davnina je poznato da sama voda ima mnoga ljekovita svojstva. U vodi se otvaraju pore na koži u koje ulazi kisik te se poboljšava prokrvljenost. Također, se potiče rad metabolizma i odstranjuju izlučevine kože. Nedavna istraživanja provedena u Japanu otkrila su da samo 10 minuta kupanja može poboljšati vaš odgovor na fizičke i mentalne stresove.


Pretvorite svoju kupaonicu u oazu relaksacije u par jednostavnih koraka:

1. Topla kupka, ne vruća ili mlaka
Ako vam je kupka prevruća, može vam izazvati vrtoglavicu ili glavobolju nakon kupanja, a ako je voda prehladna, bit će vam neugodno i možete se prehladiti. Kad probate temperaturu vode, umjesto prsta, umočite zapešće, ono je osjetljivije. Kad punite kadu vodom, uđite kad je napola puna. Na taj ćete način lakše regulirati temperaturu vodu.

2. Uživajte uz svjetlost svijeća
Kupka će vam  biti puno opuštenija ukoliko umjesto upaljenog svjetla upalite nekoliko svijećica. Vaše će se oči manje naprezati uz ugodnu svjetlost svijeća. Pripazite da svijeće stavite na mjesta gdje ne morate brinuti hoće li se nešto zapaliti.

3. Lagana muzika
Relaksirajuća glazba pomoći će vam dodatno opustiti se i stvoriti pravi spa ugođaj u vlastitoj kupaonici.

4. Njega kože nakon kupke
Nakon kupke nježno osušite i navlažite kožu nanošenjem kreme, maslaca ili losiona za tijelo.