Vjerojatno ste do sada čuli da ukoliko želite smršaviti trebate manje jesti i više vježbati. Savjet izgleda jako jednostavan, međutim primjena je malo teža. Činjenica je da ukoliko želite izgubiti težinu na zdrav način morate započeti sa vježbanjem te promijeniti prehrambene navike. Samo kvalitetne i trajne promjene mogu dovesti do značajnog gubitka tjelesne težine i poslije omogućiti njeno održavanje.

U nastavku ćete pronaći 6 savjeta koji će vam eventualno pomoći kod postizanja i održavanja idealne težine:


Realni ciljevi

Gubitak težine je spor i dugotrajan proces te treba biti realan u vlastitim očekivanjima te je najbolje postaviti cilj od gubitka jednog kilograma tjedno. Za postizanje tog cilja treba se pridržavati niskokalorične dijete i redovito vježbati te dnevno sagorjeti 500-1000 kalorija. Svakako je poželjno kontaktirati svog liječnika o dozvoljenom gubitku težine, a nije loše posjetiti nutricionista koja će vam pomoći stručnim savjetima i dati vam odgovore na eventualna pitanja.

Odlučnost i ustrajnost

Gubitak težine zahtjeva koncentraciju, vrijeme i izdržljivost. Promjena životnih navika zahtjeva fizičku i psihičku snagu; morate sami donijeti odluku, nitko drugi vas ne smije natjeravati na dijetu, jer to često ima baš suprotan efekt. Odabir pravog vremena za promjene životnih navika je ključ uspjeha, jer morate biti u formi kako bi se uspješno izborili sa svim izazovima. Imajte na umu da jedino sami sebi možete pomoći u mršavljenju, te sami snosite odgovornost za svoje ponašanje.

Pomoć okoline

Pomoć okoline je uvijek dobrodošla, posebno u danima kada nam je izdržljivost pri kraju. Ne ustručavajte si i slobodno zatražite pomoć i podršku obitelji i prijatelja. Idealno bi bilo kada bi ste pronašli nekoga tko je u stanju strpljivo slušati vaša razmišljanja o teškoćama kod mršavljenja ili, još bolje, neko tko će vježbati zajedno s vama.

NASTAVAK NA IDUĆOJ STRANI