4e335d94152b0f43041c

Često u reklamama i oglasima čujemo informacije koje nisu istinite .


Često nam razni proizvođaču kozmetike serviraju krive i zastrašujuće podatke u svojim reklamama i oglasima.
Naravno, nije sve istinito i o svemu treba dva puta razmisliti prije nego to prihvatimo kao nepobitnu činjenicu.
Evo nekoliko zabluda o koži.

1. Solarij nije štetan u umjerenim količinama

Kakvo god izlaganje UVA i UVB zračenjima je štetno i uzrokuje 90% simptoma preranog starenja kože. Oba zračenja mogu uzrokovati oštećenja kože, bore, smanjen imunitet na infekcije, starenje i rak kože.
Dakle, koliko god bili umjereni, utječete na svoju kožu, stoga oprezno!

2. Akne su posljedica loše prehrane

Akne su uzrokovane prekomjernom proizvodnjom sebuma (ulja) koje uzrokuje začepljenje pora.
Lučenje sebuma reguliraju isključivo hormoni, a ne hrana koju jedemo, tu u vodu pada mit o vezi lošeg tena i čokolade, čipsa i fast-food-a ( što, naravno ne znači da ne trebate jesti zdravo).

3. Najbolji su samo “prirodni” proizvodi za njegu kože

Pitanje je, što točno znači prirodno?
Nažalost, ovaj pojam kozmetičke kuće često koriste, on obično osigurava i dobru prodaju i na njega volimo nasjesti.
Ne postoji 100% prirodan proizvod.
Ako je neka krema biljnog porijekla, nije nužno prirodna.
Svi kozmetički proizvodi dobivaju se prerađivanjem u laboratorijima, u svakom se nalaze umjetni, sintetički sastojci.

4. Hidratacija usporava pojavu bora

Bore uzrokuju mnogi faktori, koji se povećavaju sa starenjem kože.
Iako naborana koža izgleda bolje kada je namazana kremom i dobiva određenu količinu vlage, ne postoje dokazi kako hidratacija kože ima utjecaja na bore.
Efekt, koji se postiže je samo površinski, dakle nema dugotrajnog utjecaja na dubinsku pojavu bora.

5. Skupi proizvodi bolji su od jeftinih

Cijena nekog proizvoda apsolutno nije mjerilo kvalitete!
No, dobro, ovo baš i nije neko veliko okriće, međutim ima ljudi koji stvarno vjeruju da je tako.
Mnoge kozmetičke tvrtke u svoje proizvode stavljaju razne skupe sastojke (zlatne čestice, kavijar, i sl…) kako bi na taj način dobili na ekskluzivnosti i privukli kupce.
To ne garantira nužno i bolju efektivnost.
Stoga zapamtite, za kvalitetu nije bitna cijena sa puno znamenki, sve je to samo pitanje prestiža i dobre reklame.

Ana Golubić

www.baggiz.net