7. Birate proizvode koji stoje najbliže ivici police

Da biste pronašli najsvežije proizvode, uvijek pogledajte pozadi na polici. Radnici u proizvodima na predni dio police stavljaju proizvode kojima ističe rok.

8. Padate na marketinške trikove

Biljno ulje sa “vitaminom E”, so bez “GMO-a”, jaja sa narandžastim žumancetom… Svi ovi marketinški trikovi imaju dobrog efekta na prodaju. Ali pre nego što kupite nešto od ovih “jedinstvenih” proizvoda, zapitajte se da li su oni zaista tako ekskluzivni? Seme suncokreta sadrži vitamin E, pa će ga sigurno biti i u suncokretovom ulju. Sa druge strane, GMO proizvodi su biljnog ili životinjskog porekla (pa ovo isključuje so). Što se tiče jarko obojenih žumanaca – proizvođači ovo postižu dodavanjem specijalnog sastojka hrani za kokoške.


9. Ne probate nove proizvode

Mnogi od nas kupuju proizvode jednog brenda, plašeći se da ispobaju nešto drugačije. Međutim, proizvođači novih, manje poznatih brendova često prodaju kvalitetne proizvode po značajno manjoj cijeni. Ne plašite se da eksperimentišete. Ovo vam neće samo uštedjeti novac, već ćete otkriti nove i zdravije ukuse.

10. Ignorišete sopstvene brendove marketa

Skoro svaki supermarket prodaje razne proizvode pod sopstvenom markom. Ovi proizvodi koštaju manje od proizvoda poznatih brendova. Istovremeno, njihov kvalitet nije ništa lošiji i jedina je razlika u jednostavnijoj ambalaži. Ove proizvode prave iste fabrike kao i proizvode poznatih brendova.a